להזמנות לועדי עובדים שלחו ווצאפ (בלבד) לטלפון 050-3333821


יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:

• נא בדוק האם המוצר זמין לרכישה. במידה והכפתור בראש העמוד מראה על “אזל במלאי” לא ניתן לשאול שאלות על מוצר זה.

• במידה והכפתור בראש העמוד מראה על “הרכישה בתחתית העמוד”, ניתן לשאול שאלות אודות מוצר זה. לשלב הקודם המשך לשלב הבא


יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:

• במידה ושכחת את שם המשתמש, נסה להיזכר באיזה מייל השתמשת בהרשמתך לאתר, שם המשתמש הוא המייל איתו נרשמת לאתר.

• במידה ואינך זוכר את הסיסמה שלך, ניתן ללחוץ על “שכחתי סיסמה” ולאפס סיסמה חדשה.

יש לעקוב אחר הוראות המערכת. לשלב הקודם המשך לשלב הבא

יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:

• בכל עמוד מוצר, מוצגים ימי האספקה של המוצר ע”י הספק. ראשית יש לבדוק האם חלפו ימי האספקה ( לא לשכוח שמדובר בימי עסקים ) ימי העסקים מחושבים לפי א’-ה’ הם 5 ימים. 
ימי העסקים אינם כוללים שישי, שבת, חו”ל המועד וחגים. ספירת ימי העסקים תתחיל תמיד יום אחד לאחר הרכישה.

• נא להיכנס לעמוד “הקופונים שלי”, לאתר את העסקה ולבדוק באיזו סטטוס היא נמצאת. “נשלח” או נמצאת במצב של “לא נשלח”.



• במידה וחלפו 6 ימים וההזמנה נמצאת בסטטוס “לא נשלח” :

ניתן לפנות לספק המוצר בטלפון המופיע בתוך עמוד “הקופונים שלי”, יש לאתר את העסקה, לחיצה על כפתור “פרטים נוספים” תציג את פרטי הספק.

במידה וטרם הצלחתם להשיג את הספק, ניתן לשלוח לו הודעת SMS ולהמתין 6 שעות לחזרתו. הספק לא חזר? צרו קשר ואנו נפתח קריאה לבירור הנושא.



• סטטוס ההזמנה נמצאת במצב של “נשלח”:

במידה וחלפו מספר ימי העסקים המובטחים בפרטי הדיל וטרם התקבל המוצר, יתכנו עיכובים של מספר ימים עקב עומסים בדואר ישראל, במידה וחישבת את ימי העסקים וגילית שישנה חריגה של מעל 3 ימי עסקים?
יש לפנות לספק המוצר בטלפון המופיע בתוך עמוד “הקופונים שלי”, יש לאתר את העסקה, לחיצה על כפתור “פרטים נוספים” תציג את פרטי הספק.

במידה וטרם הצלחתם להשיג את הספק, ניתן לשלוח לו הודעת SMS ולהמתין 6 שעות לחזרתו. הספק לא חזר? צרו קשר ואנו נפתח קריאה לבירור הנושא.

לא הצלחתם להשיג תשובה מספק המוצר, פנו אלינו בצור הקשר הממוקם בשלב הבא. לשלב הקודם המשך לשלב הבא

יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:


החזרת מוצר וקבלת זיכוי.

אנא הקפידו ליצור קשר לפני שספק המוצר שלח את המוצר בדואר.


ראשית כל הודיעו לספק לא לשלוח לכם את המוצר.

• יש לפנות לספק המוצר בטלפון המופיע בתוך עמוד “הקופונים שלי”, יש לאתר את העסקה, לחיצה על כפתור “פרטים נוספים” תציג את פרטי הספק.


יש ליצור קשר בטופס הצור קשר הממוקם בשלב הבא ולפרט לנו:

1. איזה מוצר נרכש

2. סיבת ההחזר

3. מספר הקופון. ( מספר הקופון מופיע בתוך חשבונך בעמוד “הקופונים שלי” )

יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:

• יש לפנות לספק המוצר בטלפון המופיע בתוך עמוד “הקופונים שלי”, יש לאתר את העסקה, לחיצה על כפתור “פרטים נוספים” תציג את פרטי הספק.

• במידה וטרם הצלחתם להשיג את הספק, ניתן לשלוח לו הודעת SMS ולהמתין 6 שעות לחזרתו.

• יש לדווח לספק המוצר על אופן הבעיה ולתאם מולו שליחת מוצר חלופי.



במידה ואינך רוצה מוצר חלופי אלא רק זיכוי כספי:

• נא לשאול את ספק המוצר אם יש צורך בהחזרת המוצר הפגום חזרה לכתובתו. לעיתים הספק יבקש ממכם להשאיר את המוצר הפגום אצלכם.

• במידה ועליך להחזיר את המוצר הפגום לספק: יש לוודא שהמוצר ארוז באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש, אחרת ספק המוצר לא יאשר החלפה.

• החזרת המוצרים היא באחריות הלקוח, לכן אנו ממליצים לשלוח את המוצר חזרה לספק בדואר רשום עם מספר מעקב.


לאחר שליחת המוצר או לאחר סיכום עם הספק שאין ברצונו לשלוח את המוצר חזרה, יש ליצור קשר בטופס הצור קשר הממוקם בשלב הבא ולפרט לנו:

1. על איזה מוצר ברצונך לקבל החזר כספי

2. סיבת ההחזר

3. מספר הקופון. ( מספר הקופון מופיע בתוך חשבונך בעמוד “הקופונים שלי” )

4. במידה והתבקשתם להחזיר את המוצר יש לציין את העלות הכספית שעלה לכם להחזיר את המוצר לספק. ( אם שלחתם בדואר רשום ציינו מס מעקב ) אנו נרצה לזכות אתכם בסכום זה.

ביקשתם זיכוי למוצר וקיבלתם אישור במייל שתזוכו עד 10 ימי עסקים?

ימי העסקים אינם כוללים את ימי שישי שבת, חגים וחו"ל המועד.

במידה וטרם הצלחתם לאתר את הזיכוי שהובטח לכם, 

אנא פנו אלינו בטופס צור הקשר הממוקם בעמוד הבא ואנו נשלח לכם אסמכתא.

איחוד משלוחים של אותו ספק באתר בייבי קופון

יש ללחוץ על הכפתור לשלב הבא כשהנכם מחוברים לאתר.

יש לרשום בפניה את כל מספרי הקופונים לכל העסקאות שנרכשו.

אנו נזכה אתכם בדמי המשלוח שחוייבתם ונשאיר חיוב אחד.

אנו נאחד לכם את כל המוצרים למשלוח אחד.


ניתן לזהות ספקים ע"י מותג או על ידי אזור איסוף עצמי שרשום בתחתית כל דיל.

נתקלתם באתר בדיל אשר היה בעבר ובא לכם שהוא יחזור?

יש לציין באיזו כותרת דיל מדובר, את הקישור שלו.

שילחו לנו את פרטי הדיל בטופס הצור קשר הממוקם בשלב הבא.

אנו נעשה כל שביכולתנו על מנת להחזיר את המוצר לאוויר.

רכשת מוצר עם משלוח וברצונך לבטל את דמי המשלוח ?

אנא הקפידו ליצור קשר עם ספק המוצר לפני שישלח את המוצר בדואר.

ראשית כל הודיעו לספק לא לשלוח לכם את המוצר.

• יש לפנות לספק המוצר בטלפון המופיע בתוך עמוד “הקופונים שלי”, יש לאתר את העסקה, לחיצה על כפתור “פרטים נוספים” תציג את פרטי הספק.

בשלב הבא, יש לבחור את המוצר עליו את מעוניינת לקבל זיכוי בדמי המשלוח.

אנו נזכה אותך בעלויות המשלוח עד 10 ימי עסקים.

במידה וברצונך להפסיק לקבל דואר פרסומי יש ללחוץ על הלינק שנמצא בתחתית גוף המייל:

"לביטול קבלת מיילים לחצי כאן"

לאחר מכן תגיעי לעמוד הנותן אפשרות לקבל מייל פעם ביומיים | פעם בשבוע | לא לקבל בכלל


במידה ולא הצלחת להסיר עצמך דרך עמוד זה, אנא לחצי לשלב הבא ואנו נסירך במהרה.


ניתן גם לשלוח SMS לטלפון 050-3333821 ונציג אנושי יראה את הודעתך ויסירך עד 48 שעות

יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:

• ניתן לפנות לספק המוצר בטלפון המופיע בתוך עמוד “הקופונים שלי”, יש לאתר את העסקה, לחיצה על כפתור “פרטים נוספים” תציג את פרטי הספק.

• במידה וטרם הצלחתם להשיג את הספק, ניתן לשלוח לו הודעת SMS ולהמתין 6 שעות לחזרתו. הספק לא חזר? צרו קשר ואנו נפתח קריאה לבירור הנושא.

יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:

• האם אתה בטוח שרשמת את המייל נכון ?

• ניתן לנסות להירשם שוב, במידה והמערכת תציג הודעה שכבר נשלח אליכם למייל לאישור, סימן שכתובת המייל שרשמתם תקינה.

• יש לבדוק בתוך תיבת המייל שלך תחת חוצץ “ספאם” או “דואר זבל”.


במידה ולא הצלחתם לאתר את מייל לאישור ההרשמה, אנא פנו אלינו בצור הקשר הממוקם בשלב הבא, או שלחו SMS לטלפון 050-3333821 וננסה לסייע לכם. לשלב הקודם המשך לשלב הבא

יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:


החזרת מוצר וקבלת מוצר אחר ( מאותו סוג רק דגם אחר ):

• יש לפנות לספק המוצר בטלפון המופיע בתוך עמוד “הקופונים שלי”, יש לאתר את העסקה, לחיצה על כפתור “פרטים נוספים” תציג את פרטי הספק.

• יש לתאם החזרת מוצר מול ספק המוצר ולוודא את הכתובת להחזרתו.

• יש לוודא שהמוצר ארוז באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש, אחרת ספק המוצר לא יאשר החלפה.

• החזרת המוצרים היא באחריות הלקוח, לכן אנו ממליצים לשלוח את המוצר חזרה לספק בדואר רשום עם מספר מעקב.

• לאחר שליחת המוצר, יש להיות עם ספק במעקב טלפוני על מנת לוודא שהמוצר התקבל.

• לאחר שספק המוצר קיבל את המוצר שהחזרתם, ואישר לכם טלפונית שהכל תקין, ניתן למסור לו את כתובתכם לשליחת המוצר החלופי.



החזרת מוצר וקבלת מוצר אחר ( מאותו סוג רק דגם אחר ):

• יש לפנות לספק המוצר בטלפון המופיע בתוך עמוד “הקופונים שלי”, יש לאתר את העסקה, לחיצה על כפתור “פרטים נוספים” תציג את פרטי הספק.

• יש לתאם החזרת מוצר מול ספק המוצר ולוודא את הכתובת להחזרתו.

• יש לוודא שהמוצר ארוז באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש, אחרת ספק המוצר לא יאשר החלפה.

• החזרת המוצרים היא באחריות הלקוח, לכן אנו ממליצים לשלוח את המוצר חזרה לספק בדואר רשום עם מספר מעקב.

• לאחר שליחת המוצר, יש להיות עם ספק במעקב טלפוני על מנת לוודא שהמוצר התקבל.

• לאחר שספק המוצר קיבל את המוצר שהחזרתם, ואישר לכם טלפונית שהכל תקין, ניתן לעשות צור קשר הממוקם בשלב הבא ולמסור את הפרטים הבאים לצורך קבלת החזר כספי:


יש ליצור קשר בטופס הצור קשר הממוקם בשלב הבא ולפרט לנו:

1. איזה מוצר הוחזר

2. סיבת ההחזר

3. מספר הקופון. ( מספר הקופון מופיע בתוך חשבונך בעמוד “הקופונים שלי” )

4. העלות הכספית שעלה לכם להחזיר את המוצר לספק.

יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:

• יש לפנות לספק המוצר בטלפון המופיע בתוך עמוד “הקופונים שלי”, יש לאתר את העסקה, לחיצה על כפתור “פרטים נוספים” תציג את פרטי הספק.

• יש לדווח לספק המוצר על אופן הבעיה ולתאם מולו שליחת מוצר חלופי.

• במידה וטרם הצלחתם להשיג את הספק, ניתן לשלוח לו הודעת SMS ולהמתין 6 שעות לחזרתו.


לא הצלחתם להשיג את ספק המוצר? אנא המשיכו לטופס הצור קשר הממוקם בשלב הבא. לשלב הקודם המשך לשלב הבא

יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:

• יש לפנות לספק המוצר בטלפון המופיע בתוך עמוד “הקופונים שלי”, יש לאתר את העסקה, לחיצה על כפתור “פרטים נוספים” תציג את פרטי הספק.

• יש לתאר לספק המוצר את אופן התלונה ולקבל את אישורו לשליחת המוצרים החסרים.

• במידה וטרם הצלחתם להשיג את הספק, ניתן לשלוח לו הודעת SMS ולהמתין 6 שעות לחזרתו.

הספק לא חזר? צרו קשר ואנו נפתח קריאה לבירור הנושא.

יש לקרוא את הסעיפים הבאים, במידה ולא מצאת תשובה ניתן להמשיך לטופס צור קשר:


• ראשית יש לבדוק אם קיבלתם עמוד תודה לאחר הרכישה.

• האם קיבלתם אישור במייל ( בדקו גם בספאם )

• יש לבדוק אם העסקה מופיעה בתוך חשבון הקופונים שלכם באתר.



בכל מקרה יש לעשות צור קשר הממוקם בשלב הבא, ולפרט לנו:

1. 
סוג המוצר שניסיתם לרכוש

2. 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי

3. תוקף כרטיס


אנו נבדוק זאת במהירות מול מסוף האשראי ונחזור אליכם עם תשובה מדוייקת.

במידה ויצרתם קשר עם ספק באתר בייבי קופון וקיבלתם מענה ויחס שלא לטעמכם?

אנא דווחו לנו באופן מיידי על מנת שנבדוק באופן מעמיק את תלונתכם.

בייבי קופון מקפיד על סטנדרטים גבוהים הן ביחס טיפול מהיר, מקצועי ואדיב בפני כל לקוחותיו.

חשוב לנו לשמוע אם אתם לא מורוצים. לשלב הקודם המשך לשלב הבא משחקים

על מנת לקחת חלק בפרסום קבוצת בייבי:

יש לפנות לצור הקשר הממוקם בשלב הבא ולתאר:


1. סוג המוצר.

2. מלאי מכל יחידה.

3. האם נמכר בעבר ברשת האינטרנט. במידה וכן, יש לצרף קישורים.



אנו נדאג ליצור איתך קשר חזרה להמשך תהליך.

במקרה שלא אספתם את המוצר בזמן יהיה עליכם לשלם דמי משלוח נוספים לפי סוג המוצר.

עמוד משלוחים חוזרים - מיועד ללקוחות שלא הספיקו לאסוף מוצר מהדואר והחבילה חזרה לספק המוצר.


אין ספק המוצר או בייבי קופון יכולים לשלם חבילות שלא נאספו מסניף הדואר בזמן.


יש ליצור קשר בעמוד הבא ולרשום לנו את מספר הקופון שרכשתם.

אנו נבדוק את עלויות שליחת המוצר בשנית. לרוב זה המחיר ששולם בהתחלה.


אנו נפנה אתכם לעמוד תשלום מיוחד:

עמוד התשלום המיוחד למשלוחים חוזרים - לחצו כאן 


לאחר שתסדירו את התשלום למשלוח חוזר לפי הסכום שתתבקשו. יש לשלוח לנו מס קופון שתקבלו.


לאחר השלמת התשלום תקבלו קוד קופון.

יש לשלוח את קוד הקופון לשירות הלקוחות בהמשך להודעת הטיפול שנפתחה.

לאחר שליחת הקוד אנו נבקש מספק המוצר לשלוח את המוצר שוב.

אין לך זמן ללכת לאסוף מוצר שרכשת באיסוף עצמי וברצונך להוסיף דמי משלוח ?

ראשית יש לבדוק את עלויות דמי המשלוח לפי כמות היחידות שרכשת.

דמי המשלוח מופיעים בעמוד הקופון, בתחתית העמוד.

לאחר שביררת כמה עליך לשלם, יש לגשת לעמוד הבא ולשלם את המשלוח.

לחצי כאן לעמוד משלוחים

בלשב 1 יש להוסיף את מחיר המשלוח שעליך לשלם, ניתן להוסיף כמה תשלומים שונים על כפתור "הוסף פריט" עד לקבלת הסכום הדרוש.


לאחר התשלום תקבלי מס קופון.

יש להמשיך לשלב הבא ולבחור את הפריט עליו הוספת משלוח.

חובה לרשום לנו את מס הקופון שקיבלת לאחר תשלום המשלוח.

חובה לרשום לנו בצור קשר את כתובתך המלאה כולל מיקוד.


לאחר אישור דמי המשלוח, אנו נודיע לספק המוצר לשלוח לך את המוצר המבוקש לכתובתך.

לפני הגעה לספקי המוצרים חובה לתאם מראש.

המון ספקים הם לא חניות אלא מחסנים של יבואנים שונים.

לעיתים הספקים מעמיסים סחורות, על כן חשוב לתאם הגעה מראש.

לאחר התחברות לחשבונך, טלפון הספק נמצא בתוך חשבונך האישי "הקופונים שלי", יש לאתר את העסקה המבוקשת וללחוץ פרטים נוספים.

פרטי הספק יופיעו מיד.


במידה ואינך מצליחה לתאם איסוף מול ספק כלשהו, יש לעבור לשלב הבא.